Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • ОГЛЯДАЧ / АНАЛІТИКА

    Іноземні бренди в Китаї стали дешевшими за вітчизняні

    2017-03-07

    У середній школі міста Цюаньчжоу провінції Фуцзянь учням заборонили носити в школу взуття іноземних брендів, оскільки це «суперечить скромному способу життя», пише ru.gbtimes.com. Однак вітчизняні бренди вже перевищують за ціною іноземні, відзначають фахівці.

    Вчителі середньої школи повіту Цзіньцзян в місті Цюаньчжоу вирішили, що дороге взуття іноземних брендів не відповідає шкільному дрес-коду. На їхню думку, діти повинні приходити до школи за знаннями, а не з метою продемонструвати добробут сім’ї.

    «Те, що учні приходять до школи в дорогому взутті та порівнюють, у кого воно краще, суперечить скромному способу життя, який ми (в школі) намагаємося прищепити дітям. Починаючи з наступного тижня всі учні школи повинні приходити на заняття у вітчизняному взутті. Якщо ж хтось із учнів прийде в імпортному взутті, то батьки отримають попередження з наполегливим проханням відправляти дітей до школи у встановленому правилами взутті. Ми сподіваємося, що батьки підтримають нашу ініціативу», – прочитали учасники групи батьків школи в повідомленні керівництва, розміщеному в соцмережі WeChat.

    Деякі батьки підтримали ініціативу керівництва школи, вважаючи правила цілком розумними. Інші спантеличені питанням, чи поширюється заборона на імпортні бренди китайського виробництва типу Nike або Adidas.

    Зростання собівартості брендів

    Останні роки Китай поступово відходить від ролі головного виробника товарів відомих світових брендів через зростання вартості праці. Як зазначає Центральне телебачення Китаю, спортивне взуття міжнародних брендів може бути за вартістю нижче китайських марок. Принцип «дорогий товар – значить, імпортний» в Китаї вже застарів.

    Як приклад наводиться сайт популярного в країні інтернет-магазину Taobao, який кросівки провідного китайського виробника Li-Ning оцінює в $ 2030. У той же час імпортні кросівки Nike на сайті можна придбати за 300 юанів.

    Через зростання собівартості праці Китай в останні роки переводить виробництво товарів в Південно-Східну Азію, повідомляла газета «Женьмінь жибао». Зокрема з 2013 року в Камбоджі зростає число китайських підприємств, зайнятих в швейній та текстильній промисловості. Причинами для перенесення підприємств стали: мінімальна заробітна плата в Камбоджі, собівартість оренди заводів рівна 1/5 аналогічної вартості в Китаї, безмитний експорт в ЄС.

    Як повідомив виданню директор Торгової палати з імпорту та експорту текстилю Китаю Цзян Хуей, серед замовлень, які перемістилися в ПСА, «частина з них – це американські і європейські заводи з виробництва брендового одягу, які переїхали з КНР, інша частина – це китайські підприємства, які, прийнявши замовлення від західних марок, орендували заводи в Південно-Східній Азії або придбали акції місцевих компаній індустрії і займаються виробництвом».

    Боротьба з контрафактом

    Власники світових брендів неодноразово критикували компанію Alibaba за недостатні зусилля в боротьбі з підробками. Для боротьби з контрафактною продукцією, що продається на інтернет-майданчиках китайського холдингу, Alibaba об’єдналася з великими компаніями, включаючи Louis Vuitton, Mars і Samsung і ще 16 компаній.

    «Збір даних і аналітика на даний момент є найпотужнішою зброєю в боротьбі з підробками, і єдиний спосіб перемогти в цій війні – об’єднатися», – наводяться в повідомленні слова директора по роботі з платформами Alibaba Джессі Чжен.

    Всього в альянс увійшли представники 20 брендів, а також різних торгових асоціацій і регуляторів. Об’єднання отримало назву Alibaba Big Data Anti-Counterfeiting Alliance.

    Війну з контрафактом Alibaba почала з літа 2016 року. Система холдингу Alibaba щодня сканує понад 10 млн товарів. Таким чином до початку року вдалося виявити близько 380 млн списків з підробленими товарами, а також припинити діяльність 180 тисяч постачальників.

    “epochtimes.ru”

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *