Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • ОГЛЯДАЧ / АНАЛІТИКА

    GEELY ЇДЕ ДО УКРАЇНИ

    2011-05-04

    Українські автодилери роблять ставку на китайські моделі. Як стало відомо, група АІС виводить на ринок чотири нові моделі марки Geely. Українські компанії чекають, що недорога китайська продукція витіснить російську. Втім, китайські виробники будуть змушені підвищувати якість своїх автомобілів, що може позбавити їх основної переваги – низької ціни, відзначають експерти.

    Вчора в компаній АІС розповіли, що в другому півріччі планують почати продажі нових моделей автомобілів – Geely SL, Geely Emgrand EC7, Geely Englon SC5 і Geely MK Cross. Перші дві з цього списку – седани С-і D-класу відповідно, останні – хетчбек і кросовер. Автомобілі будуть представлені на 19-му Київському міжнародному автосалоні в кінці травня. Їх вартість складе 70-130 тис. грн. У перспективі компанія може налагодити складання цих моделей на Кременчуцькому автоскладальному заводі, де вже збираються кілька моделей цієї лінійки.

    Китайські автомобілі в Україну досить популярні. Згідно з даними інформаційно-аналітичної групи AUTO-Consulting, минулого року дві китайські марки потрапили в топ-15 самих продаваних брендів. Chery з показником продажів 8,5 тис. посіла шосте місце, а Geely – 4 тис. – чотирнадцяте. На частку цих марок доводиться 5,26 і 2,52% відповідно в загальному обсязі продажів. Обсяг всього ринку в минулому році склав 162,6 тис. автомобілів.

    Продаж китайських автомобілів цікавить і конкурентів АІС. Нагадаємо, наприкінці лютого корпорація “Богдан” підписала договір з китайською Chongqing Lifan Industry Group про ексклюзивну дистрибуцію моделей Lifan. Віце-президент корпорації Володимир Гунчик вважає, що в найближчі роки на китайські марки буде припадати до 15% продажів автомобілів в країні. “Китайські компанії підвищили якість автомобілів. Вони пропонують в базовій комплектації додаткове обладнання, яке японські і корейські виробники встановлюють тільки за додаткову плату”, – відзначає пан Гунчик. Серйозну конкуренцію цим автомобілям, за його словами, може скласти хіба що продукція АвтоВАЗу або ЗАЗу. Втім, китайським автовиробникам ще необхідно працювати над технологіями з-за низької якості продукції, оскільки на неї немає великого попиту в Європі, говорить гендиректор “Авто Інтернешнл” (офіційний дилер Mazda і Suzuki) Олена Дуніна. “Але підвищення якості китайського автомобіля призведе до зростання його кінцевої ціни, а з її зростанням китайські бренди можуть не витримати конкуренції з боку європейських, японських або корейських брендів”, – додає вона.

    На сьогоднішній день китайські машини витісняють вітчизняні. Наприклад, у російському АвтоВАЗі розуміють, що модельний ряд підприємства поступається китайських автомобілів. За словами Володимира Гунчика, щоб вийти на новий рівень, АвтоВАЗ об’єднався з Renault-Nissan. При цьому він відзначає, що спільний випуск автомобілів АвтоВАЗу і Renault-Nissan автоматично переведе цей бренд у більш дорогий сегмент. А це звільнить нішу для китайських автомобілів. “Зараз багато пострадянських автовиробники шукають іноземних партнерів для виведення нового сегмента автомобілів, – говорить пан Гунчик .- Прикладом може бути Запорізький автозавод, який виробляє ЗАЗ Forza на базі китайської Chery A13”.

    Джерело: Комерсант України      Автор: Андрій Леденьов

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *