Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Новини / Загальні новини

    Всесвітній день шопінгу 11.11

    2021-11-11

    Сьогодні у світі відзначається свято любителів покупок — Всесвітній день шопінгу. У цей день онлайн-магазини вже понад 10 років влаштовують масштабні розпродажі. Започаткували це у Китаї, де щорічно 11 листопада проводили акції зі знижками на все до 50% до Дня холостяків.

    День холостяка у Китаї уперше почав відзначатися у 90-х роках XX століття. Він отримав назву “День холостяків” через те, що дата проведення (11.11) складається з чотирьох одиниць, які символізують одинаків, людей без пари. У Китаї серйозно ставляться до магії цифр, і вважається, що саме цей день є одним з найсприятливіших в році для нових знайомств і відносин. У цей день молоді люди проводять вечірки, ходять з друзями на святкові обіди та влаштовують побачення “наосліп”, щоб попрощатися зі своїм холостяцьким життям.

    До цього магічного китайського свята багато ТРЦ почали присвячувати свої розпродажі. Таким чином 11 листопада в Китаї став аналогом американської “чорної п’ятниці”, у цей день в магазинах, окрім традиційних дискаунтів, можна знайти значні знижки та пропозиції.

    У свою чергу китайські гіганти електронної комерції встановили нові рекорди продажу. Дві найбільші інтернет-платформи країни Alibaba та JD.com повідомили про рекордні продажі під час періоду розпродажів до Дня холостяка. Цього року продаж різко зріс, споживачі реалізують відкладений під час пандемійного 2020 року попит.

    Alibaba повідомила про продаж на суму 498,2 млрд юанів ($74,1 млрд), що майже вдвічі вище, ніж рік тому. Майданчик JD.com продав товарів на суму 271,5 млрд юанів, що на 35% більше від минулорічних продажів.

    Всесвітній день шопінгу 11.11

    Напишіть відгук

    Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені Required fields are marked *