Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Новини / Загальні новини

    Українці стали другими у світі за ростом кількості замовлень на AliExpress

    2019-11-11

    Кількість замовлень українців із AliExpress за 10 місяців цього року зросла на 70% – це вивело Україну на 2 місце за темпами зростання на маректплейсі. Про це повідомляє пресслужба Укропшти.

    Зазначається, що за загальною вартістю проданих товарів на AliExpress у 2019 році Україна увійшла до топ-10 країн світу.

    “Укрпошта за три квартали 2019 року вже доставила з Китаю понад 20 млн відправлень, і більшість з них – це товари з інтернет-магазинів. Їх замовляють українці віком 24-35 років, більше половини з яких здійснюють покупки товарів на AliExpress через смартфон.

    За даними платформи, найпопулярніші товарні категорії: “телефони та аксесуари”, “електроніка”, “автотовари”, – йдеться у повідомленні.

     

    Розподіл відправлень Укрпошти з Китаю, вересень 2019 р.

    В Укрпошті зазначають, що найбільшим попитом товари з AliExpress користуються серед жителів Київської, Дніпропетровської та Харківської областей. 56% замовлених українцями посилок із Китаю компанія доставила саме в ці регіони.

    “Стрімке зростання обсягів доставлених відправлень із Китаю ми пов’язуємо із запуском спеціально для AliExpress економ-сервісу доставки без відстеження Cainiao Super Economy для товарів вартістю до 2 дол і сервісу з частковим відстеженням AliExpress Saver shipping для товарів до 5 дол.

    Це дозволило продавцям на AliExpress знизити вартість товарів і пропонувати українському споживачу безкоштовну доставку. За даними Укрпошти, більше 30% китайських відправлень – це товари, вартістю до 2 дол”, – сказав перший заступник генерального директора Укрпошти Олександр Перцовський.

    Довідково: Китайська інтернет-компанія Alibaba заробила в першу годину традиційного дня розпродажів — “Дня холостяка” — 91,2 мільярда юанів або близько 13 мільярдів доларів.

     

    “Економічна правда”

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *