Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Новини / Загальні новини

    Українська кіноіндустрія шукатиме партнерів на фестивалі у Пекіні

    2019-04-12

    На кіноринку Пекінського міжнародного кінофестивалю Beijing Film Market 16 квітня вперше відбудеться велика презентація креативних та виробничих можливостей української кіноіндустрії, що має відкрити нові можливості для співпраці між двома країнами. Про це повідомляє прес-служба Держкіно.

    “Презентацію Ukraine is Your Destination було підготовано Українською кіноасоціацією за підтримки Державного агентства України з питань кіно. Вона триватиме дві години та складатиметься з кількох тематичних блоків. У першому буде представлено загальну інформацію про кіноринок України: аналітичний звіт про стан кіноіндустрії, особливості законодавства, можливості інфраструктури”, – ідеться в повідомленні.

    Як зазначається, далі потенційні партнери з Китаю та інших країн дізнаються про наші виробничі можливості – зокрема про наявність конкурентоспроможних продакшн-сервісів світового рівня. Особливий акцент буде зроблено на великому потенціалі українських знімальних локацій. Крім того, гостям презентації представлять ключових гравців українського кіноринку, розкажуть про переваги виробництва в Україні та копродукції з нашою державою. А також розповідатимуть про успішні кейси українсько-китайської співпраці: зокрема – торішній реліз у Китаї “Викраденої принцеси”. І це був перший випадок комерційного прокату фільму українського виробництва у найбільшій за населенням країні світу, і наша анімація стартувала відразу на 4 500 екранах.

    Для зручності гостей презентацію Ukraine is Your Destination – так само, як і більшість промо-матеріалів Українського національного стенду, що працюватиме на кіноринку з 16 по 19 квітня, – буде перекладено китайською мовою.
    Читайте також: Перша книга Сенцова українською побачить світ за місяць

    Така прискіпливість у підготовці закономірна, адже Китай, де нараховується близько 60 тис. екранів і торік було продано понад 1,7 млрд квитків у кіно на суму $9,3 млрд, представляє великий інтерес для українських виробників контенту. А українські продакшн-можливості та відкритість до копродукції, своєю чергою, предметно цікавлять потенційних китайських партнерів. Тож саме час почати торування великого шовкового шляху кіно – шляху, що працюватиме в обох напрямках і для спільної користі.

    “Ми бачимо реальні перспективи співпраці з китайськими партнерами. Задля їхньої реалізації ми продовжуємо працювати над просуванням українського контенту на азійський ринок, а також працюємо над підписанням міжурядової угоди про спільне виробництво фільмів між Україною та КНР. Пекінський кінофестиваль організовано за сприяння Адміністрації КНР з питань кіно. Він підтримується та спонсорується урядом муніципалітету Пекіну та China Media Group. Тому для встановлення та налагодження відносин у сфері кіновиробництва, участь у такій події є важливою і навіть необхідною”, – підкреслює голова Держкіно Пилип Іллєнко.

    Цьогоріч Пекінський кіноринок значно розширився. Кількість днів його роботи збільшилась до чотирьох, а також на 20% збільшено площу локації. Крім того, організатори запросили до участі у програмі відомих американських та європейських експертів та збагатили її новими заходами, намагаючись приділити увагу всім аспектам виробництва та дистрибуції фільмів.

     

    “Укрінформ”

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *