Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Новини / Загальні новини

    Tesla знижує ціни на всі електромобілі Model 3 та Model Y у Китаї

    2023-01-06

    Tesla знижує ціни на свої електромобілі китайського виробництва, перетворюючи тимчасові знижки на повномасштабне зниження цін, аби не відставати від клієнтів, які все більш звертаються до ринку дешевших моделей електромобілів, що відбувається на тлі економічного спаду на найбільшому автомобільному ринку в світі, повідомляє South China Morning Post.

    Згідно з повідомленням на веб-сайті Tesla в Китаї, американський автовиробник знизив ціну на свої електромобілі Model 3 на 36 000 юанів (13,5%), до 229 900 юанів (приблизно 33 540 доларів США). Ціна на позашляховик Model Y була знижена на 10 відсотків, і тепер його ціна стартує з 259 900 юанів.

    Знижки застосовуються до всіх варіантів Model 3 і Model Y, що були виготовлені на заводі Gigafactory, таким чином ціни досягли свого найнижчого рівня з моменту випуску першого автомобіля Tesla на заводі у грудні 2019 року.

    Цей щедрий крок підкреслює труднощі, що їх переживає автовиробник після того, як він не досяг цільових показників світових поставок у 2022 році, китайський виробник акумуляторів і автомобілів BYD обігнав Tesla, став найбільшим у світі виробником електромобілів, з відривом у близько 29 %.

    Tesla є лідером у преміум-сегменті китайського ринку електромобілів, де вона конкурує з трьома автовиробниками Nio, Xpeng і Li Auto в продажі автомобілів цінового сегменту близько 300 000 юанів. BYD домінує на більш нижчому ціновому сегменті ринку, його моделі продаються за ціною від 100 000 до 200 000 юанів.

    «Знижки перевищили очікування ринку та відображають прагнення Tesla зберегти свою частку на китайському ринку», — говорить Чень Цзіньчжу, генеральний директор консалтингової компанії Shanghai Mingliang Auto Service. «Цього року конкуренція зросте, оскільки все більше водіїв шукають електромобілі за ціною нижче 200 000 юанів».

    Ринок електромобілів у Китаї у 2023 році, ймовірно, втратить темпи розвитку. Уповільнення економіки, яка все ще бореться зі спалахом Covid-19, зростання безробіття в сфері високих технологій стримують покупців від великих витрат. Принаймні, клієнти стають більш свідомими щодо бюджету витрат, як стверджують аналітики.

    За перші 11 місяців минулого року компанія Tesla продала китайським клієнтам понад 390 000 автомобілів Model 3 і Model Y, що на 21,5 відсотка більше, ніж у 2021 році, коли було продано 321 000 одиниць за весь рік.

    Tesla знижує ціни на всі електромобілі Model 3 та Model Y у Китаї

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *