Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Новини / Загальні новини

    «Тенсент» звертається за допомогою до «Байт-денс» в ігровому протистоянні з «Нет-із»

    2023-12-18

     

    «Тенсент» звертається за допомогою до «Байт-денс» в ігровому протистоянні з «Нет-із»

     

    Китайська телекомунікаційна компанія «Тенсюнь»/«Тенсент» (Tencent Holdings) покладається на свого колишнього запеклого конкурента – приватну холдингову інтернет-компанію «Байт-денс» (ByteDance) з метою просування свого найважливішого за останні роки релізу відеоігри, що є ознакою потепління відносин, водночас як і посилення конкуренції із тим як китайська ігрова промисловість знову починає зростати.

    Про це повідомило вранці 18 грудня видання «Рейтер» (Reuters).

    У п’ятницю Tencent випустила мобільну командну гру «Зірка Мрії» (DreamStar), яка сподівається кинути виклик «Яєчній вечірці” (Eggy Party), альтернативі від китайської інтернет-технологічної компанії «Нет-із» (NetEase), яка цього року стала несподіваним хітом із приростом у 100 мільйонів активних користувачів щомісяця.

    Аналітики очікують, що «Зірка Мрії» заробить до 6 мільярдів юанів (842 мільйонів доларів) за перший рік, тоді як «Яєчна вечірка», яка значною мірою завдячує своїм успіхом рекламі на платформах «Байт-денс», заробить 8 мільярдів юанів для «Нет-із» цього року.

    У боротьбі за захист свого статусу найбільшої ігрової фірми в Китаї «Тенсент» вирішила просувати «Зірку Мрії» на популярних рекламних платформах «Байт-денс», незважаючи на те, що обидві компанії заборонили в минулому один одному доступ до своїх платформ.

    За останні 30 днів близько 38% реклами «Тенсент» для «Зірки Мрії» було розміщено в онлайн-рекламному сервісі «Байт-денс Пенґалін» (ByteDance Pangolin), що робить його найбільшим рекламним сервісом, на який «Тенсент» витратився заради гри, згідно з даними компанії «Дейта-ай» (DataEye), що займається відстеженням даних.

    Їх рішення значною мірою покладатися на «Байт-денс Пенґалін» є примітним, враховуючи, що «Тенсент» має власну рекламну мережу та різноманітні канали просування в екосистемі своїх продуктів.

    Проте, за даними «Дейта-ай», у власній рекламній мережі «Юлянхуей» (Youlianghui) «Тенсент» розмістив лише 12% реклами власної гри.

    Рекламний план є частиною задуму «Тенсент» щодо інвестицій у розмірі 1,4 мільярда юанів для створення екосистеми «Зірки Мрії» для забезпечення її успіху.

    Ця стратегія також призвела до того, що «Тенсент» почав дозволяти стрімерам вести прямі трансляції на платформах «Байт-денс».

    Чжан Дасянь, найкращий стример Китаю, який став відомим завдяки грі «Тенсент» «Честь королів» (Honor of Kings), відкрив свій канал на платформі «Байт-денс» на початку цього місяця та попередньо переглянув «Зірка Мрії», реальніть, яка здавалась недосяжною мірєю для багатьох шанувальників лише рік тому.

    Протягом багатьох років «Тенсент» і «Байт-денс» були затягнуті в серію судових позовів, поданих один проти одного. У 2021 році «Байт-денс» подала до суду на «Тенсент» за те, що вона заборонила користувачам ділитися вмістом із «Доу’їнь» (Douyin) – дочірньої програми «Тік-Ток» (TikTok) у Китаї – у програмах «Тенсент», посилаючись на антимонопольне законодавство.

    Того ж року «Тенсент» подав до суду на «Байт-денс» за розміщення кадрів «Честь королів» на платформі «Байт-денс», посилаючись на порушення авторських прав.

    Очевидна відлига в їхніх стосунках сталася, коли «Байт-денс»  нещодавно вирішив згорнути свій ігровий бізнес, щоб зосередитися на своїй основній платформі, ознаменувавши відступ від конкуренції з «Тенсент» і «Нет-із»  в іграх.

    Китайський ринок відеоігор знову почав демонтрувати приріст, оскільки внутрішній прибуток зріс на 13% до 303 мільярдів юанів, озираючись на восьмимісячну стагнацію індустрії в Пекіні два роки тому в дзеркалі заднього виду.

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *