Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Новини / Загальні новини

    Ринок електронної комерції Китаю виріс на 31,4

    2015-04-09

    За підсумками 2014, обсяг ринку електронної торгівлі Китаю досяг 13400000000000 юанів ($ 2,2 трлн). Це на 31,4% більше, ніж в 2013 р, повідомив Китайський центр досліджень електронної комерції.

    Зокрема, на роздрібну онлайн-торгівлю припадає частка у  розмірі 2820000000000 юанів в загальному обсязі на ринку електронної торгівлі. Даний показник збільшився на 49,7% в річному співвідношені.

    Минулого року понад 2,5 млн осіб були зайняті в сфері електронної торгівлі Китаю безпосередньо, а також понад 18 млн громадян – побічно.

    Раніше повідомлялося, що за підсумками січня-лютого 2015, обсяг роздрібної торгівлі споживчими товарами в Китаї досяг 4800 млрд юанів ($ 779 млрд). Це на 10,7% більше, ніж за січень-лютий 2014 .А за підсумками січня поточного року, обсяг роздрібної інтернет-торгівлі в КНР виріс на 37,4% щодо рівня січня минулого року. Темпи зростання даного показника трималися на 6,3% вище, ніж у грудні 2014 При цьому стрімке збільшення обсягу роздрібної інтернет-торгівлі відбулося на тлі зниження продажів в звичайних магазинах – на 4,7%.

    Як очікується, до 2018 Китай стане найбільшим світовим ринком роздрібної торгівлі. Зокрема, за 2015-2016 рр. зростання обсягу роздрібної торгівлі в КНР складе 8,7%. А в майбутньому році частка мобільних платежів у загальному обсязі угод роздрібної торгівлі в країні підвищиться з 8% до 20-30%.

     

    ChinaPRO.ru

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *