2016-04-20
Столицю України — місто Київ — на виставці COTTM 2016 представили стендом «Київ туристичний» зі слоганом «Everything starts in Kiev».
Київ представили на провідній у Китаї міжнародній виставці туристичної індустрії, зосередженій на секторі зарубіжного туризму і відпочинку The 11th China Outbound Travel & Tourism Market. Серед 65-ти країн-учасниць виставки, Україна виявилась однією з маловідомих країн, відтак більшість відвідувачів виставки не знали про Київ та інші українські міста. Причиною тому, серед іншого, є і певні бюрократичні проблеми з оформленням української візи. Однак, тепер українська влада працює над спрощенням візового режиму між Україною та Китайською Народною Республікою. Незабаром такий «паперовий» бар’єр зникне і жителі КНР зможуть відвідати Україну без складних процесів отримання віз. Також існує мовний бар’єр, мало хто говорить англійською мовою. В цілому, китайський ринок тепло прийняв Україну і відкритий для співпраці зі столицею, тож спрощення візового режиму та участь у подібних заходах зможуть істотно вплинути на покращення економічних та культурних зв’язків обох держав.
Виставка COTTM вже четвертий рік поспіль представляє для китайського туристичного ринку спеціальний сектор люкс-туризму Luxury Tourism Segment, користується підвищеною увагою гостей. Компетентні відвідувачі тут можуть миттєво отримати інформацію і відмінні висококласні туристичні пропозиції на розкішні круїзні подорожі та подорожі за кордон найвищого рівня обслуговування.
Захід привернув увагу провідних національних та регіональних турфірм і туристичних агенцій, великих міжнародних туроператорів, постачальників туристичних продуктів і послуг для організації круїзів, закордонних подорожей, виїзних турів, бізнес-поїздок, включаючи представників авіакомпаній, компаній з прокату автомобілів, фахівців готельного бізнесу, страхових компаній. Виставку супроводжувала освітня програма з презентаціями, численними зустрічами і конференціями щодо специфіки сфери, останніми тенденціям і трансляцією можливостей перспективного ринку виїзного туризму.
За даними академії туризму Китаю, китайці щорічно роблять понад 100 мільйонів поїздок за кордон, витрачаючи на подорожі понад 128 млрд. доларів.
“Ub.ua”
Напишіть відгук