2017-10-19
Про це повідомив перший віце-прем’єр – міністр Мінекономрозвитку Степан Кубів на своїй сторінці у Facebook.
“18 кілометрів, 13 станцій, 4-та гілка. Говорив сьогодні про будівництво гілки київського метро з Троєщини до аеропорту “Київ” з китайськими інвесторами (міжнародна група “Pacific Construction”, – ред). Попередня вартість проекту 2 млрд доларів, 85% з них забезпечуватиме китайська сторона (кредит 20 років під 2% річних). 15% проекту фінансуватимуть коштом Київської міської державної адміністрації – КМДА”, – повідомив подробиці переговорів Кубів.
Найближчим часом запрацює робоча група з представників компанії, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Державної інноваційної фінансово-кредитної установи, Київського метрополітену, які складуть текст остаточної угоди.
“Після підписання ми зможемо розпочати будівництво”, – анонсував Кубів.
Він наголосив, що після введення гілки в експлуатацію, з аеропорту “Київ” можна буде дістатися метрополітеном майже в будь-яку точку міста.
“Це величезний проект, який значно покращить життя киян та гостей столиці. Тепер з аеропорту “Київ” можна буде дістатися метрополітеном майже в будь-яку точку міста. Крім того, як і будь-який інфраструктурний проект, будівництво нової гілки метро – це нові робочі місця, державні видатки, а значить – пожвавлення економіки в регіоні”, – зазначив перший віце-прем’єр.
Він також підкреслив, що у рамках проекту уряд та КМДА взяли на себе певні зобов’язання перед інвестором.
“Я запевнив правління міжнародної групи “Pacific Construction”, що уряд та КМДА беруть на себе зобов’язання запустити проект і довести його до кінця”, – повідомив Кубів.
Напишіть відгук