Президент “Товариства українсько-китайської дружби” Олег Ситник вважає, що потреби Китаю в імпорті продовольчих товарів найближчим часом збільшаться в кілька разів, чим мають скористатися українські виробники та експортери. Таку думку він висловив під час онлайн-практикуму “Ринок продовольства КНР. Нові унікальні інструменти та можливості роботи з Китаєм у 2021 році для українських експортерів та імпортерів. Практичні кейси та поради”, який проводився за підтримки Торгово-промислової палати України.
За його словами, такі розрахунки ґрунтуються не лише на демографічних прогнозах, а й пов’язані зі стрімким підвищенням рівня доходів китайських домогосподарств. Дедалі більше жителів Піднебесної можуть дозволити собі якісні європейські продукти.
«Українські товари, які вже представлені на китайському ринку, знайшли позитивний відгук у споживача. Приміром, практично кожна китайська домогосподарка знає, що таке українська олія. Це вже тамтешній топ і гарантія якості. Те ж стосується й багатьох інших товарів, якими ми намагаємося по можливості наповнити величезний китайський ринок», — розповів Олег Ситник.
За його словами, це дуже вигідно для нашого бізнесу, адже ціни якісного українського продовольства в КНР стабільно високі, оскільки йдеться про екологічно чисті складові й дуже добрі, на думку китайців, смакові якості. Тому наш якісний добре упакований товар викликає дедалі більший інтерес у середньостатистичного китайського споживача.
Олег Ситник також підкреслив, що саме КНР світовий лідер за споживанням продуктів харчування й напоїв. За прогнозами, до 2024 року рівень споживання харчів у країні зросте на 24%, завдяки темпам зростання економіки КНР та рівня добробуту громадян.
«Дедалі більше китайських родин можуть дозволити собі якісні європейські продукти, надто, якщо ті адаптовані до особливостей преміум-сегменту місцевого ринку. Також важливим фактором зростання ринку є демографічне питання. І ще й те, що внаслідок внутрішніх міграційних процесів швидко зростає кількість міського населення Китаю. А це — вищі доходи й відсутність продуктів, вироблених у власному господарстві. Що теж сприяє росту купівельної спроможності й попиту на продовольчі товари», — зазначив Ситник.
За оцінками фахівців, наші продукти й напої особливо популярні поміж китайців молодого й середнього віку. Великий сегмент споживачів — діти. Їм, приміром, дуже подобаються українські батончики, кекси, бісквіти.
«Адже вони — красиві, яскраві й головне — дуже смачні. Єдине, що наші кекси та печиво надто солодкі. Тому навіть довелося доопрацьовувати технології на деяких підприємствах, щоб знизити вміст цукру в продукції. Бо те, що смакує українським дітям, для їхніх китайських ровесників — занадто солодке», — пояснив президент Товариства.
“Укрінформ”
Напишіть відгук