Асоціація «Українсько-Китайського Співробітництва», Департамент Культури та Туризму Одеської Міської Ради, Київська Туристична Асоціація та Управління Туризму і Промоцій КМДА, за підтримки Посольства України в Китаї, втретє організували проект «Національний стенд України» на спеціалізованій виставці виїзного туризму в Китаї «СOTTM 2018 CHINA OUTBOUND TRAVEL & TOURISM MARKET», яка відбулась 16-18 квітня 2018 року в Пекіні.
Приємно відзначити, що саме фахівці профільних відомств Києва та Одеси приклали чимало зусиль для створення українського стенду та презентації України під час Заходу.
В рамках цьогорічної Пекінської туристичної виставки, на яку очікували багато китайських та закордонних організацій, в 14-й раз представлено близько п’ятдесяти країн та туристичних напрямків світу.
Захід знову проходив у Пекіні в новому холі Національного сільсько-господарського виставкового центру. Нагадаємо, що «СOTTM 2018» – це єдиний виставковий захід, який на 100% присвячений виїзному туризму з Китаю. Подія створила величезний ринок для всіх учасників, які представили свої інноваційні послуги у сфері туризму, хоча у порівнянні з минулорічною виставкою, розміри українського стенду та кількість учасників з України були меншими.
Місто Київ втретє поспіль, та Одеса вдруге знайшли можливість прийняти участь у цій виставці і це гарний приклад для інших українських міст, туристичних компаній та організацій зацікавлених в прийомі іноземних туристів не тільки з Китаю, але й з усього світу. Зокрема учасниками української туристичної експозиції стали фахівці Управління Туризму та Промоцій КМДА та Департаменту Культури та Туризму Одеської Міської Ради, представники туристичних компаній «Київський Супутник» та «Adventure Tours in Ukraine».
На одному з найбільших та найвідоміших форумів туристичної індустрії Китаю, який відвідало не менше 4000 представників сфери виїзного туризму КНР проведено презентацію «День України». За допомогою Українського Дому в Пекіні, в практичних питаннях, програма традиційно включала презентації учасників та зрозумілу комунікацію для китайської аудиторії.
Більше того, після другого дня виставки – 17 квітня, відбулась зустріч української делегації з Послом України в КНР. Під час зустрічі обговорено ряд важливих питань щодо подальшого розвитку українсько-китайських відносин в туристичній галузі, зокрема щодо проведення прес-турів для китайських ЗМІ й блогерів та щодо спільної підготовки контенту про Україну для розміщення в профільних групах соціальних мереж в Китаї.
На наступний рік організатори виставки запрошують до участі більшу кількість туристичних компаній та організацій з різних українських міст. АУКС сподівається на залучення більшої державної підтримки, у тому числі фінансової, в забудові українського стенду та підготовці презентації туристичних можливостей України під час цього міжнародного заходу в Китаї.
Пропонуємо разом розвивати туристичний потенціал України!
Напишіть відгук