2019-03-19
Цій темі буде приділено увагу, зокрема, в ході одного з освітніх заходів прогресивного всеукраїнського вчительського руху EdCamp Ukraine вже наприкінці березня.
“Цифрова грамотність стає основним компонентом сучасної світової освіти, і ця тенденція буде збережена у майбутньому”, – вважає президент групи компаній EVEREST Юрій Чубатюк. На його думку в Україні на ринку праці суттєво зросла потреба у кваліфікованих кадрах різних професій із навичками володіння інформаційними технологіями. Через це суттєвої актуальності набуло питання завчасної підготовки учнів і вчителів до роботи з алгоритмами та принципами базового програмування.
Зокрема, експерт зазначив: “З урахуванням сучасних вимог до спеціалістів у будь-якій із сфер діяльності, що базуються, передусім, на вмінні взаємодіяти з інформаційними та комп’ютерними технологіями і розумінні принципу роботи інновацій, – в Україні назріла потреба у вихованні цифрової грамотності в учнів і вчителів. І починати необхідно з вивчення базових основ програмування, що забезпечує всебічний розвиток і майбутню конкурентоспроможність дитини, а вчителям – дає можливість покращити кар’єру та кваліфікацію за рахунок здобуття нових знань і методик”.
Юрій Чубатюк переконаний, що на даний момент більшість українських вчителів не має необхідного комплексного розуміння важливості оволодіння практичними знаннями інформаційно-комп’ютерних технологій. В той час як сьогодні це є значною освітньою перевагою для них і запорукою успішного майбутнього їхніх учнів.
При цьому, зазначив він, конференція Міні-EdCamp’у за темою “Виховання та навчання дітей в епоху DIGIT@L”, яка відбудеться в рамках EdCamp Ukraine 24 березня на платформі одного з передових навчальних закладів України – київської Гімназії А+, стане нагодою розкрити проблематику питання формування цифрових навичок учнів і вчителів відповідно до світової практики та міжнародних досліджень.
Сьогодні раннє програмування у школах вже практикують Китай, США, Канада, Сінгапур, Австралія, Ізраїль, Індія, Південна Корея, а також значна частка країн Євросоюзу.
Ініціатива EdCamp народилася у 2010 році в США серед учителів і мала на меті створення альтернативного державному способу підвищення рівня та кваліфікації педагогів, а також навчання дітей. Україна однією з перших приєдналася до ініціативи, сьогодні EdCamp Ukraine є наймасштабнішим незалежним освітнім рухом, до якого вже долучилися понад 15 тисяч прогресивних викладачів.
“ТСН”
Напишіть відгук