2018-08-27
Високошвидкісну магістраль планують задіяти і для пасажирських, і для вантажних перевезень. Фахівці запропонували побудувати високошвидкісну залізницю з Китаю до Європи через Україну. Магістраль, за задумом авторів ідеї, з’єднає Піднебесну із сімома державами – Казахстаном, Узбекистаном, Туркменістаном, Азербайджаном, Грузією, Україною і Польщею. Про це заявив президент асоціації “Високошвидкісні магістралі” Віктор Мироненко на круглому столі в рамках ініціативи “Один пояс – один шлях”, спрямованої на створення інфраструктури та налагодження взаємозв’язків між країнами Євразії.
Проект передбачає створення альтернативного Нового шовкового шляху з Китаю до Європи. Загальна довжина залізничного коридору має становити 5100 км (без урахування морських відрізків), що на 200 км коротше Євразійського сухопутного моста (Китай – Казахстан – Росія – Білорусь – Польща), яким зараз проходять контейнери з Китаю до Євросоюзу.
“Ці 200 км дозволять заощадити як мінімум 4,5 млрд доларів при середній вартості 1 км високошвидкісної залізниці в 21 млн доларів”, – цитує Мироненко ЦТС.
Згідно з представленою презентацією, високошвидкісну магістраль планують задіяти для пасажирських і вантажних перевезень. Прогнозні дані вантажо- і пасажиропотоку під час дискусії не озвучувалися.
Проект поки є лише концепцією і вимагає техніко-економічного обґрунтування.
Раніше повідомлялося, що Шовковий шлях з Китаю до Європи пройде через Україну. Зараз китайсько-європейське залізничне сполучення налагоджено між 28 містами Китаю і 29 містами в 11 європейських країнах.
“Сьогодні”
Напишіть відгук