2011-06-10
Джерело: Укрінформ
Автор: Ольга Танасійчук
Всесвітня асоціація розкоші (World Luxury Association – WLA) прогнозує, що Китай стане лідером споживання предметів розкоші вже до 2012 року, обігнавши Японію. Про це йдеться в останньому звіті WLA, опублікованому в Пекіні. Раніше така перспектива вимальовувалася не раніше, ніж 2015 року.
За припущеннями асоціації, продаж на китайському ринку в 2012 році дорогих товарів (не рахуючи приватних літаків, яхт і автомобілів) перевищать 14,6 млрд доларів, що майже у півтора рази більше, ніж було на початок 2010 року, передає кореспондент УКРІНФОРМу.
Згідно з даними дослідження, проведеного асоціацією, китайці вважають за краще витрачати гроші під час зарубіжних поїздок. Так, минулого року 65% усіх предметів розкоші, проданих у Європі, придбали китайські туристи. Сприяє цьому й те, що на Старому континенті товари відомих марок коштують дешевше, ніж у Китаї (попри те, що багато що тут виробляється), а також подорожчання юаня на тлі євро, що слабшає по відношенню до нього.
Нині частка КНР на світовому ринку розкоші становить 27%, Японії – 29%. Проте останні події у країні Вранішнього сонця змусили її громадян не поспішати відкривати гаманці (після землетрусу й цунамі 49% бутиків відомих марок на місяць згорнули свій бізнес у цій країні, одночасно перемістившись у сусідній Китай). Європа “з’їдає” 18% цього “пирога”, а США – всього 14%.
Згідно з “Доповіддю про багатство в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні” банку Merrill Lynch, Китай посідає друге місце в регіоні за кількістю багачів і їх загальним обсягом багатства, поступаючись лише Японії. Число мільйонерів у країні наблизилося до 1 мільйона (960 тисяч). У цілому ж, за оцінками Китайської академії соціальних наук, майже 250 млн жителів Піднебесної можуть дозволити собі володіти хоч би одним предметом, який прийнято називати розкішшю (наприклад, сумкою Louis Vuitton).
Разом з тим за стандартами ООН, майже 150 млн китайців живуть за межею бідності.
Напишіть відгук