2021-03-02
Державний оператор «Укрзалізниця» розраховує на зростання потоку транзитних поїздів з Китаю в країни Європи, які рухаються транзитом через територію України. До кінця року їх частота може становити до 1 складу в день, розповів директор філії УЗ ЦТС “Ліски” Едвін Берзіньш на конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції».
«Починали з одного поїзда в тиждень. Тепер уже можна сказати два потяги на тиждень. Протягом року їх число буде зростати. І в кінці року, я думаю, що буде вже один поїзд транзитом в день», — сказав директор філії.
Україна почала активно розвивати транзитні перевезення контейнерів з Китаю до Європи залізницею з 2020 року. За цей час УЗ спільно з перевізниками з інших країн налагодила рух поїздів за двома маршрутами.
По першому з них «Китай – Монголія – Росія – Україна – Угорщина/ Словаччина» за 11 місяців проїхав 21 поїзд з 1864 контейнерами у двадцятифутовому еквіваленті (ДФЕ). По другому маршруту «Китай – Казахстан – Росія – Україна – Словаччина/ Угорщина/ Польща» проїхало 34 поїзди, які перевезли 3130 контейнерів.
Також з липня 2020 року в Україні вперше почали прибувати прямі поїзди з Китаю. Всього до кінця року таких було 22. А з початку 2021 на станції ЦТС “Ліски” прийняли 15 поїздів з КНР, повідомив Едвін Берзіньш.
«Всі країни, які беруть участь в коридорах між Китаєм і Європою, у всіх своїх стратегічних документах бачать підвищення хто на 15%, хто на 25% в рік по транзиту вантажів. З цього випливає, що весь коридор повинен працювати», — говорить він.
В той самий час Едвін Берзіньш відзначає, що тепер «важливо створювати зворотний потік, який би транзитом з ЄС йшов на Китай».
“SilkBridge”
Напишіть відгук