2019-02-19
«З ексклюзивом ми можемо виходити на зовнішні ринки. Треба займати нішеві ринки з ексклюзивним товаром, для овочевої та фруктової групи, брати товари, які ростуть лише у нас і робити їх конкурентоспроможними. Вступати просто в конкуренцію – дуже складно через відставання якості», – вважає Сорока.
Як приклад, він наводить мелітопольську черешню, якої більше ніде немає в Європі. Або цибулю, з якою і зовсім можна зайняти домінантну позицію в Європі, принаймні, у східній, оскільки Польща, яка раніше поставляла її, значно скоротила площі.
Представив Сорока й унікальний продукт власного виробництва підприємства з Нової Каховки – пігментований карамелізований часник, який повинен, за його словами, з’явитися на ринку наприкінці наступного року. Наразі йде робота щодо обладнання цеху з виробництва в Мелітополі. «Це дуже конкурентоспроможно. Товар має лише один аналог – китайський, а більше його ніхто не виробляє», – каже Сорока. Він визнає, що продукт не зовсім звичний, однак може заслужити популярність тому, що його їдять у світі як відомий з давніх-давен засіб з профілактики раку.
Також у світі практично ніхто не виробляє таку позицію в часнику як «однозубка», тут теж є перспективи.
Основною спеціалізацією компанії був саме часник. «Це ми протоптали йому доріжку в світі, ми вибили 500 тонн квоти в ЄС. Наша компанія – найбільший експортер, минулого року продали майже половину цієї квоти, 200 тонн», – повідомив Сорока.
Останнім часом «у кошик», проте, додали й інший товар, який в Україні вміють добре робити, причому не тільки на Херсонщині. Тут AgroConsultingGroup виступає вже як трейдингова компанія і представляє партнерів – великих виробників з усієї України, допомагаючи їм просувати свій товар на експорт.
Що стосується внутрішнього ринку, на якому чимало імпортних продуктів, то тут можна досягти успіху з брендом «вітчизняне». Торгові мережі 3-4 роки тому зробили великий крок у цьому напрямку.
“Укрінформ”
Напишіть відгук