Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Новини / Загальні новини

    Китай відкрив іноземцям свій Інтернет-ринок

    2015-01-18

    Відтепер китайський Інтернет ринок став доступний для іноземних компаній
    Іноземним компаніям дозволили володіти торговельними майданчиками в КітаеRido, Shutterstock
    Хоча іноземні компанії можуть володіти і управляти своїми власними інтернет-магазинами, раніше їм не дозволялося володіти торговими порталами, через які свої товари та послуги могли б продавати інші постачальники.
    У Китаї до недавнього часу сегмент онлайн торгових майданчиків був суворо регламентований і зарегульований, але китайський уряд запровадив на цьому тижні нові правила, які дадуть можливість іноземним компаніям мати свої власні онлайн-ринки в Китаї.
    Міністерство промисловості та інформаційних технологій, який регулює діяльність у мережі Інтернет в Китаї, оголосило про те, що іноземні компанії можуть тепер повністю володіти видом бізнесу, пов’язаним з “електронною обробкою даних і ділових угод” за умови, що компанія повинна знаходиться в зоні вільної торгівлі Шанхая. Це своєрідний експеримент китайської влади, значно сприяє свободі торгівлі, ніж навіть кроки, зроблені Китаєм в 2013 році.
    Шао Цзюнь, партнер шанхайської юридичної фірми каже, що раніше іноземні компанії могли володіти своїм веб-сайтом для продажу безпосередньо своїх товарів, однак створення платформ, на якій інші роздрібні торговці могли б продавати свої товари, наприклад такі какeBay.com, Amazon.com , Alibaba або Comfy.ua, регулювалося окремими законодавчими актами, згідно з якими іноземним компаніям раніше було заборонено володіти більше 50% акцій в таких компаніях.
    Згідно сайту китайського уряду, ще в 2010 році дочірнє підприємство Wal-Mart Китай з Wal-Mart Stores Inc. пропонувало китайському уряду змінити свою політику щодо онлайн ринків. Wal-Mart зараз є четвертим за величиною північноамериканським рітейлером, що працює в секторі онлайн-продажів. Wal-Mart також володіє 51% акцій Yhd.com – шостим за величиною інтернет-магазині продуктів харчування в Китаї.
    Раніше, для обходу строгих обмежень, іноземним компаніям доводилося відкривати дочірні підприємства “зі змінною часткою участі” і залучати місцеву китайську компанію для спільного управління бізнесом. Компанією Amazon.com Inc., швидше за все був використаний саме такий підхід при створенні Amazon.cn, так як згідно з його торгової ліцензії, компанія Beijing Century Joyo Information Technology Co., керуюча онлайн-майданчиком, належить громадянину Китаю, проте, материнська компанія Amazon.com Inc. включає в свої фінансові звіти онлайн продажі в Китаї.
    china24news

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *