Музика Китаю Коли: з 22 по 25 жовтня Де: Шанхайський новий міжнародний виставковий центр (вулиця Лун’ян, 2345, новий район Пудун) Music China, обов’язкова подія як для меломанів, так і для професіоналів індустрії, з 20 читати далі...
Китайська виставка іграшок Коли: з 15 по 17 жовтня Де: Шанхайський новий міжнародний виставковий центр (вулиця Лун’ян, 2345, новий район Пудун) Визнана найбільшою в Азії професійною виставкою іграшок та дошкільного обладнанн читати далі...
Китайська міжнародна виставка обладнання 2025 Коли: з 10 по 12 жовтня Де: Шанхайський новий міжнародний виставковий центр (вулиця Лун’ян, 2345, новий район Пудун) Як одна з двох провідних виставок обладнання у світі, Китайсь читати далі...
Китайський міжнародний ярмарок меблів 2025 Дата: 9-12 вересня 2025 року Місце проведення: Шанхайський національний виставковий та конференц-центр (NECC) Вебсайт: ciff-gz.com/en Галузь: меблі для дому Опис: CIIF – одна з ключових читати далі...
Китайська (Гуанчжоу) міжнародна виставка краси – осінь 2025 року Дата: 4-6 вересня 2025 року Місце проведення: Китайський ярмарок імпорту та експорту (Кантонський ярмарковий комплекс), Гуанчжоу Вебсайт: en.chinainternationalbeauty читати далі...
Intertextile Shanghai Apparel Fabrics 2025 Дата: 2–4 вересня 2025 року Місце проведення: Шанхайський національний виставковий та конференц-центр (NECC) Вебсайт: intertextile-shanghai-apparel-fabrics-autumn.hk.messefrankfurt.com/sh читати далі...
Міжнародна виставка Інтернету речей 2025 Дата: 27-29 серпня 2025 року Місце проведення: Всесвітній виставковий та конференц-центр Шеньчженя Вебсайт: eng.iotexpo.com.cn/sz Галузь: Інтернет речей Опис: IOTE Shenzhen приваблює понад читати далі...
› Новини / Загальні новини › Китайці відмовляються від купівлі дорогих брендів, які приваблюють нетиповими знижками +50%
Окрім економічного спаду на такий вибір китайців впливають і інші фактори, вважають експерти.
У Китаї знижки на предмети розкоші досягають 50%, оскільки покупці середнього класу, які раніше масово купували лакшері-товари. Знижки пропонують навіть такі всесвітньо відомі бренди, як Versace або Burberry, пише Дзеркало тижня.
Знижки можуть досягати навіть +50% на відомі брендові товари, а для залучення покупців пропонують екстравагантні для Європи чи США пропозиції – 24-місячну безвідсоткову позику.
Як зазначають аналітики, раніше китайський ринок був привабливим практично для всіх брендів, як дуже дорогих, так і тих, що позиціонують себе менш вартісними. Однак наразі існує жорсткий розподіл між тими, хто залишився на ринку і до цього часу може продавати товари в необхідному обсязі, і тими, хто виявився неспроможним адаптуватися до різкої зміни настроїв китайських споживачів.
Деякі бренди вже на сьогодні передбачають суттєвий спад своїх продажів і від’ємні показники прибутку на китайському ринку. Лише дуже стійкі бренди, розраховані на дуже стійкий сегмент споживачів, наприклад Louis Vuitton, Hermès і Chanel, практично зберегли свої обсяги та не пропонують зменшену вартість на товари.
Чому Китай перетворився на територію стагнації з Ельдорадо для дорогих товарів?
Загалом спад на лакшері-сегмент товарної продукції в Китаї викликаний тим, що під час пандемії придбання товарів здійснювалося за допомогою електронних маркетплейсів. Відповідне розширення пропозицій завершилося тим, що більшість компаній почала продавати товари у дуже великому асортименті. До часу дії жорстких карантинних обмежень більшість китайців використовувала для придбання лише внутрішні пропозиції як європейських, так і американських брендів. Після завершення пандемії не змогли перебудуватися, і таким чином китайський ринок розкоші кардинально змінився.
Частково, на думку аналітиків, на такі зміни впливає сповільнення економічного зростання та поступове збільшення безробіття серед молоді, зменшений рівень зацікавленості у покупках значної кількості китайських споживачів. Крім того, за спостереженнями експертів, китайці почали економити та віддають перевагу менш розкішним та вартісним продуктам і товарам. Саме тому відвідуваність онлайн-магазинів, а також придбання європейських і американських товарів суттєво скоротилася.
Підігріває таку товарну диспропорцію і політика самих брендів, які почали стрімко зменшувати вартість товару на критичні показники – 50% і більше. Таким чином клієнти вважатимуть, на думку оглядачів, що реальна вартість таких продуктів суттєво менша і тому купувати брендові речі за їх звичайну вартість не має сенсу.
27 жовтня 2025 року у приміщенні Генерального консульства України в Гуанчжоу відбулася зустріч Генерального консула України Сергія Капузо з власниками ТОВ «Комп… читати далі…
21 жовтня 2025 року спільними зусиллями Генерального консульства України в Гуанчжоу та Асоціації сприяння економіці та інвестицій провінції Гуандун проведено бі… читати далі…
22 вересня 2025 року Посол Китаю в Україні Ма Шенкунь зустрівся з заступником Міністра фінансів України Юрієм Драганчуком. У зустрічі також взяли участь предста… читати далі…
Дипломати Генерального консульства України в Гуанчжоу взяли участь в урочистому заході з нагоди 76-ї річниці створення Китайської Народної Республіки, яка щоріч… читати далі…
30 вересня 2025 року Генеральний консул України в Гуанчжоу Сергій Капузо на запрошення Народного уряду провінції Гуандун взяв участь у церемонії відкриття та р… читати далі…
29 та 31 серпня на сайтах агентства «Інтерфакс-Україна» та видання «EconomistUA» була опублікована стаття за авторством Посла Китаю в Україні Ма Шенкуня під наз… читати далі…
29 серпня 2025 року Посольство Китаю в Україні організувало урочисте прийняття і виставку фотографій, присвячені 80-й річниці Перемоги у Війні опору китайського… читати далі…
26 серпня в Києві відбулися Осінні спортивні змагання китайських студентів в Україні – 2025, організовані Посольством КНР в Україні спільно з Союзом китайських … читати далі…
12 серпня 2025 року Посол Ма Шенкунь провів зустріч з Міністром соціальної політики, сім’ї та єдності України Денисом Улютіним. Сторони обговорили питання двост… читати далі…
Дипломати Генерального консульства України в Гуанчжоу взяли участь в урочистому заході з нагоди 76-ї річниці створення Китайської Народної Республіки, яка щоріч… читати далі…
30 вересня 2025 року Генеральний консул України в Гуанчжоу Сергій Капузо на запрошення Народного уряду провінції Гуандун взяв участь у церемонії відкриття та р… читати далі…
Китай за товарною структурою зовнішньої торгівлі України за сiчень-липень 2025 року Експорт Iмпорт вартiсть, тис. дол. США у % до вiдп. перiоду попер. ро читати далі...
1 жовтня в Китайській Народній Республіці відзначається головне державне свято – День утворення КНР. Ця дата знаменує історичну подію – проголоше читати далі...
Асоціація українсько-китайського співробітництва допомагає українським підприємствам отримувати доступ до необхідних комплектуючих і матеріал читати далі...
Асоціація українсько-китайського співробітництва виступає платформою для налагодження сталих економічних зв’язків між підприємствами обох кра читати далі...
Асоціація українсько-китайського співробітництва надає інформаційно-організаційну підтримку підприємствам, які здійснюють імпорт високотехнол читати далі...
Напишіть відгук