Дата: 26-29 листопада Де: Національний виставковий та конференц-центр, проспект Сонгце, 333, район Цінпу Вебсайт: https://automechanika-shanghai.hk.messefrankfurt.com/shanghai/en.html Automechanika Shanghai прагне просувати іннова читати далі...
Дата: 25-27 листопада Де: Шанхайський новий міжнародний виставковий центр, вул. Лонг’янг, 2345, новий район Пудун Вебсайт: https://www.chinacoat.net/?route=page_sub&page_sub_id=97&lang=2 CHINACOAT діє як глобальна пл читати далі...
Дата: 20-22 листопада Де: Національний виставковий та конференц-центр, проспект Сонгце, 333, район Цінпу Вебсайт: https://global.cotv.tv/expo/24027 6-та Міжнародна виставка культурних індустрій дельти річки Янцзи Загальна виставко читати далі...
Дата: 12-14 листопада Де: Шанхайський новий міжнародний виставковий центр, вул. Лонг’янг, 2345, новий район Пудун Вебсайт: https://www.fhcchina.com/en FHC слугує провідною платформою для світової торгівлі продуктами харчуван читати далі...
Дата: 5-10 листопада Де: Національний виставковий та конференц-центр, проспект Сонгце, 333, район Цінпу Вебсайт: https://www.ciie.org/zbh/en/ Як флагманська подія у світовій торгівлі, цьогорічна CIIE продовжує підвищувати якість е читати далі...
Музика Китаю Коли: з 22 по 25 жовтня Де: Шанхайський новий міжнародний виставковий центр (вулиця Лун’ян, 2345, новий район Пудун) Music China, обов’язкова подія як для меломанів, так і для професіоналів індустрії, з 20 читати далі...
Китайська виставка іграшок Коли: з 15 по 17 жовтня Де: Шанхайський новий міжнародний виставковий центр (вулиця Лун’ян, 2345, новий район Пудун) Визнана найбільшою в Азії професійною виставкою іграшок та дошкільного обладнанн читати далі...
› Новини / Загальні новини › Китайці відмовляються від купівлі дорогих брендів, які приваблюють нетиповими знижками +50%
Окрім економічного спаду на такий вибір китайців впливають і інші фактори, вважають експерти.
У Китаї знижки на предмети розкоші досягають 50%, оскільки покупці середнього класу, які раніше масово купували лакшері-товари. Знижки пропонують навіть такі всесвітньо відомі бренди, як Versace або Burberry, пише Дзеркало тижня.
Знижки можуть досягати навіть +50% на відомі брендові товари, а для залучення покупців пропонують екстравагантні для Європи чи США пропозиції – 24-місячну безвідсоткову позику.
Як зазначають аналітики, раніше китайський ринок був привабливим практично для всіх брендів, як дуже дорогих, так і тих, що позиціонують себе менш вартісними. Однак наразі існує жорсткий розподіл між тими, хто залишився на ринку і до цього часу може продавати товари в необхідному обсязі, і тими, хто виявився неспроможним адаптуватися до різкої зміни настроїв китайських споживачів.
Деякі бренди вже на сьогодні передбачають суттєвий спад своїх продажів і від’ємні показники прибутку на китайському ринку. Лише дуже стійкі бренди, розраховані на дуже стійкий сегмент споживачів, наприклад Louis Vuitton, Hermès і Chanel, практично зберегли свої обсяги та не пропонують зменшену вартість на товари.
Чому Китай перетворився на територію стагнації з Ельдорадо для дорогих товарів?
Загалом спад на лакшері-сегмент товарної продукції в Китаї викликаний тим, що під час пандемії придбання товарів здійснювалося за допомогою електронних маркетплейсів. Відповідне розширення пропозицій завершилося тим, що більшість компаній почала продавати товари у дуже великому асортименті. До часу дії жорстких карантинних обмежень більшість китайців використовувала для придбання лише внутрішні пропозиції як європейських, так і американських брендів. Після завершення пандемії не змогли перебудуватися, і таким чином китайський ринок розкоші кардинально змінився.
Частково, на думку аналітиків, на такі зміни впливає сповільнення економічного зростання та поступове збільшення безробіття серед молоді, зменшений рівень зацікавленості у покупках значної кількості китайських споживачів. Крім того, за спостереженнями експертів, китайці почали економити та віддають перевагу менш розкішним та вартісним продуктам і товарам. Саме тому відвідуваність онлайн-магазинів, а також придбання європейських і американських товарів суттєво скоротилася.
Підігріває таку товарну диспропорцію і політика самих брендів, які почали стрімко зменшувати вартість товару на критичні показники – 50% і більше. Таким чином клієнти вважатимуть, на думку оглядачів, що реальна вартість таких продуктів суттєво менша і тому купувати брендові речі за їх звичайну вартість не має сенсу.
В рамках візиту до Одеської області Посол Ма Шенкунь відвідав ринок «Сьомий кілометр» та провів зустріч із представниками місцевої китайської ділової спільноти.… читати далі…
Посол Ма Шенкунь здійснив візит до Одеської області. У ході візіту він провів окремі зустрічі з Головою Одеської обласної державної (військової) адміністрації О… читати далі…
14 листопада 2025 року помічник Міністра закордонних справ Лю Бінь зустрівся з послом України в Китаї Олександром Нечитайлом. Лю Бінь заявив, що Китай та Узбеки… читати далі…
1 листопада 2025 року в Посольстві України в Китайській Народній Республіці відбувся захід «My City in Ukraine 2.0», організований спільно з українською громадо… читати далі…
27 жовтня 2025 року у приміщенні Генерального консульства України в Гуанчжоу відбулася зустріч Генерального консула України Сергія Капузо з власниками ТОВ «Комп… читати далі…
21 жовтня 2025 року спільними зусиллями Генерального консульства України в Гуанчжоу та Асоціації сприяння економіці та інвестицій провінції Гуандун проведено бі… читати далі…
22 вересня 2025 року Посол Китаю в Україні Ма Шенкунь зустрівся з заступником Міністра фінансів України Юрієм Драганчуком. У зустрічі також взяли участь предста… читати далі…
Дипломати Генерального консульства України в Гуанчжоу взяли участь в урочистому заході з нагоди 76-ї річниці створення Китайської Народної Республіки, яка щоріч… читати далі…
30 вересня 2025 року Генеральний консул України в Гуанчжоу Сергій Капузо на запрошення Народного уряду провінції Гуандун взяв участь у церемонії відкриття та р… читати далі…
1 листопада 2025 року в Посольстві України в Китайській Народній Республіці відбувся захід «My City in Ukraine 2.0», організований спільно з українською громадо… читати далі…
27 жовтня 2025 року у приміщенні Генерального консульства України в Гуанчжоу відбулася зустріч Генерального консула України Сергія Капузо з власниками ТОВ «Комп… читати далі…
Дорога та високоточна техніка й електроніка вимагають особливої уваги на всіх етапах транспортування — як авіаційного, так і морського. Процесори читати далі...
Асоціація українсько-китайського співробітництва забезпечує повний цикл організації закупівель у Китаї — від оплати, пошуку та перевірки постач читати далі...
Асоціація українсько-китайського співробітництва продовжує системно підтримувати український бізнес у питаннях експортних операцій, з особливи читати далі...
Китай за товарною структурою зовнішньої торгівлі України за сiчень-липень 2025 року Експорт Iмпорт вартiсть, тис. дол. США у % до вiдп. перiоду попер. ро читати далі...
1 жовтня в Китайській Народній Республіці відзначається головне державне свято – День утворення КНР. Ця дата знаменує історичну подію – проголоше читати далі...
Напишіть відгук