У XXI столітті забезпечення освіти, пов’язаної з інтересами, потребами, очікуваннями та глобальними очікуваннями людини, набуває все більшого значення з кожним днем. Крім того, також важлива відповідність характеристик індив читати далі...
Основна мета цього саміту — запропонувати більш глибоке розуміння середовища бренд-маркетингу, що розвивається, висвітлити останні тенденції в операціях електронної комерції, скоротити залучення клієнтів і операційні витрати, а та читати далі...
Міжнародна конференція з обробки природної мови (ICNLP) – це важлива міжнародна конференція для вчених, викладачів та аспірантів. Вона проходитиме в Технологічному університеті Гуандуна в Гуанчжоу, Китай. Це щорічне зібрання, яке читати далі...
Міжнародна виставка водних технологій та обладнання Watertech Guangzhou. Відвідувачам буде продемонстровано нові рішення та обладнання муніципального водопостачання, водопідготовки, водообробки, водоочищення, водорозподілу, утиліз читати далі...
Відповідно до Угоди між Міністерством освіти і науки України та Міністерством освіти Китайської Народної Республіки про співробітництво в галузі освіти Уряд Китайської Народної Республіки надає для громадян України 95 державних ст читати далі...
Окрім економічного спаду на такий вибір китайців впливають і інші фактори, вважають експерти.
У Китаї знижки на предмети розкоші досягають 50%, оскільки покупці середнього класу, які раніше масово купували лакшері-товари. Знижки пропонують навіть такі всесвітньо відомі бренди, як Versace або Burberry, пише Дзеркало тижня.
Знижки можуть досягати навіть +50% на відомі брендові товари, а для залучення покупців пропонують екстравагантні для Європи чи США пропозиції – 24-місячну безвідсоткову позику.
Як зазначають аналітики, раніше китайський ринок був привабливим практично для всіх брендів, як дуже дорогих, так і тих, що позиціонують себе менш вартісними. Однак наразі існує жорсткий розподіл між тими, хто залишився на ринку і до цього часу може продавати товари в необхідному обсязі, і тими, хто виявився неспроможним адаптуватися до різкої зміни настроїв китайських споживачів.
Деякі бренди вже на сьогодні передбачають суттєвий спад своїх продажів і від’ємні показники прибутку на китайському ринку. Лише дуже стійкі бренди, розраховані на дуже стійкий сегмент споживачів, наприклад Louis Vuitton, Hermès і Chanel, практично зберегли свої обсяги та не пропонують зменшену вартість на товари.
Чому Китай перетворився на територію стагнації з Ельдорадо для дорогих товарів?
Загалом спад на лакшері-сегмент товарної продукції в Китаї викликаний тим, що під час пандемії придбання товарів здійснювалося за допомогою електронних маркетплейсів. Відповідне розширення пропозицій завершилося тим, що більшість компаній почала продавати товари у дуже великому асортименті. До часу дії жорстких карантинних обмежень більшість китайців використовувала для придбання лише внутрішні пропозиції як європейських, так і американських брендів. Після завершення пандемії не змогли перебудуватися, і таким чином китайський ринок розкоші кардинально змінився.
Частково, на думку аналітиків, на такі зміни впливає сповільнення економічного зростання та поступове збільшення безробіття серед молоді, зменшений рівень зацікавленості у покупках значної кількості китайських споживачів. Крім того, за спостереженнями експертів, китайці почали економити та віддають перевагу менш розкішним та вартісним продуктам і товарам. Саме тому відвідуваність онлайн-магазинів, а також придбання європейських і американських товарів суттєво скоротилася.
Підігріває таку товарну диспропорцію і політика самих брендів, які почали стрімко зменшувати вартість товару на критичні показники – 50% і більше. Таким чином клієнти вважатимуть, на думку оглядачів, що реальна вартість таких продуктів суттєво менша і тому купувати брендові речі за їх звичайну вартість не має сенсу.
У межах реалізації договору про співпрацю між Державним закладом «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (м. Одеса) т… читати далі…
5 червня 2025 року посол Ма Шенкунь відвідав Український інститут майбутнього та провів дискусію з директором інституту Амеліном та деякими експертами, обмінявш… читати далі…
29 травня 2025 року дипломати Генерального консульства України в Гуанчжоу здійснили робочий візит до міста Шеньчжень, де відвідали головний офіс «Guangdong Smal… читати далі…
26 травня посол Ма Шенкунь зустрівся із заступником міністра освіти і науки України Вінницьким. Сторони обмінялися думками щодо співпраці Китаю та України в гал… читати далі…
20 травня 2025 року посол Ма Шенкунь зустрівся із заступником міністра закордонних справ України Олександром Міщенком на його прохання. Сторони обмінялися думка… читати далі…
14 травня 2025 року Генеральний консул України в Гуанчжоу Сергій Капузо взяв участь в урочистій церемонії відкриття та роботі панельних дискусій у рамках міжнар… читати далі…
28 квітня 2025 року посол Ма Шенкунь зустрівся з Тарасом Качкою, заступником Міністра економіки та торговельним представником України. Сторони обмінялися широки… читати далі…
22 квітня 2025 року посол Ма Шенкунь зустрівся із заступником керівника Адміністрації Президента України Іриною Верещук. Сторони обмінялися думками щодо китайсь… читати далі…
22 квітня 2025 року Генеральний консул України в Гуанчжоу Сергій Капузо на запрошення Народного уряду міста Гуанчжоу взяв участь в урочистому відкритті Тижня ін… читати далі…
26 березня 2025 року посол Ма Шенкунь зустрівся з губернатором Київської області Миколою Калашником. Сторони обмінялися думками щодо китайсько-українських відно… читати далі…
18 березня 2025 року Генеральний консул України в Гуанчжоу Сергій Капузо прийняв делегацію Guangdong Small Commodity Association на чолі з виконавчим віце-прези… читати далі…
26 травня посол Ма Шенкунь зустрівся із заступником міністра освіти і науки України Вінницьким. Сторони обмінялися думками щодо співпраці Китаю та України в гал… читати далі…
20 травня 2025 року посол Ма Шенкунь зустрівся із заступником міністра закордонних справ України Олександром Міщенком на його прохання. Сторони обмінялися думка… читати далі…
Після святкування Китайського Нового року асоціація успішно здійснила доставку понад 3 тисяч комплектуючих для техніки, які є критично важливими читати далі...
Шановні партнери та друзі! Асоціація “Українсько-Китайського співробітництва” щиро вітає вас з Китайським Новим роком, роком Зеленої Дерев читати далі...
В цілому «харчові продукти» вже є товарами з високою доданою вартістю. «Українські товари та послуги вже відомі на ринку ЄС, однак існує ще безліч н читати далі...
Асоціація «Українсько-Китайського Співробітництва» надає допомогу партнерам в організації покупки та доставки комплектуючих для техніки і облад читати далі...
Шановні партнери! Асоціація «Українсько-китайського співробітництва» з радістю вітає вас з 2025 роком! 2025 рік обіцяє бути роком стабільності та відн читати далі...
Напишіть відгук