Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Новини / Загальні новини

    Китайці купують власні бренди, а європейські та американські товари витісняються

    2024-08-14

    Споживання сильно змінюється і змушує транснаціональні компанії коригувати бізнес.

    Китайські споживачі все більше звертають увагу на місцеві бренди, які агресивно конкурують з виробами європейських та американських компаній. Ця зміна настроїв на тлі суттєвого уповільнення економіки КНР вже скоригувала бізнес у глобальному вимірі. Наразі скорочення споживання становить від декількох відсотків до 30% і більше, повідомляє Дзеркало тижня.

    Якщо раніше аналітики вважали такі зміни у споживчому тренді тимчасовим явищем, то наразі існує загроза довгострокової тенденції. Насамперед це пов’язано зі зростанням кількості висококонкурентних китайських брендів. Експерти говорять про послідовне витіснення західних брендів з китайського ринку.

    Негативні прогнози щодо китайського споживчого ринку підтверджують такі транснаціональні бізнеси, як Volkswagen, AB InBev, L’Oréal та інші.

    Невизначеність щодо отримання доходу в поєднанні з подальшим скороченням добробуту домогосподарств призвела до скорочення першочергових витрат. Як альтернатива, споживачі купують продукцію з оптимальним співвідношенням ціни та якості. Таку оцінку ситуації дали аналітики Fitch. На їхню думку, спочатку тенденція охопила продукти харчування, а потім поширилась на інші категорії товарів, наприклад придбання одягу, косметики, ювелірних виробів.

     

    Китайці купують власні бренди, а європейські та американські товари витісняються

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *