Музика Китаю Коли: з 22 по 25 жовтня Де: Шанхайський новий міжнародний виставковий центр (вулиця Лун’ян, 2345, новий район Пудун) Music China, обов’язкова подія як для меломанів, так і для професіоналів індустрії, з 20 читати далі...
Китайська виставка іграшок Коли: з 15 по 17 жовтня Де: Шанхайський новий міжнародний виставковий центр (вулиця Лун’ян, 2345, новий район Пудун) Визнана найбільшою в Азії професійною виставкою іграшок та дошкільного обладнанн читати далі...
Китайська міжнародна виставка обладнання 2025 Коли: з 10 по 12 жовтня Де: Шанхайський новий міжнародний виставковий центр (вулиця Лун’ян, 2345, новий район Пудун) Як одна з двох провідних виставок обладнання у світі, Китайсь читати далі...
Китайський міжнародний ярмарок меблів 2025 Дата: 9-12 вересня 2025 року Місце проведення: Шанхайський національний виставковий та конференц-центр (NECC) Вебсайт: ciff-gz.com/en Галузь: меблі для дому Опис: CIIF – одна з ключових читати далі...
Китайська (Гуанчжоу) міжнародна виставка краси – осінь 2025 року Дата: 4-6 вересня 2025 року Місце проведення: Китайський ярмарок імпорту та експорту (Кантонський ярмарковий комплекс), Гуанчжоу Вебсайт: en.chinainternationalbeauty читати далі...
Intertextile Shanghai Apparel Fabrics 2025 Дата: 2–4 вересня 2025 року Місце проведення: Шанхайський національний виставковий та конференц-центр (NECC) Вебсайт: intertextile-shanghai-apparel-fabrics-autumn.hk.messefrankfurt.com/sh читати далі...
Міжнародна виставка Інтернету речей 2025 Дата: 27-29 серпня 2025 року Місце проведення: Всесвітній виставковий та конференц-центр Шеньчженя Вебсайт: eng.iotexpo.com.cn/sz Галузь: Інтернет речей Опис: IOTE Shenzhen приваблює понад читати далі...
› Новини / Загальні новини › Alibaba та JD.com ведуть боротьбу за сферу електронної комерції в Гонконзі у міру укріплення ринку материкового Китаю
Обидві фірми збільшили інвестиції в район, скасувавши плату за доставку деяких замовлень, і зробивши такі послуги, як повернення товарів місцевого виробництва, більш доступними.
Гонконг став новим полем битви для китайських гігантів електронної комерції Alibaba Group Holding і JD.com на фоні їх пошуку нових можливостей для зростання в умовах жорсткої конкуренції на материковому Китаї, передає South China Morning Post.
Минулого тижня обидві компанії оголосили про значні інвестиції на ринок Гонконгу, скасувавши плату за доставку певних замовлень і зробивши більш доступними такі послуги, як повернення товарів місцевого виробництва.
Наприклад, Alibaba заявила, що вони збираються інвестувати 1 мільярд юанів (142 мільйони доларів США) у розширення переліку послуг своєї онлайн-платформи роздрібної торгівлі Taobao у Гонконгу в рамках кампанії з безкоштовної доставки замовлень на суму понад 99 юанів в понад 800 власних станцій самовивозу в місті. Alibaba є власником видання «South China Morning Post».
Окремо JD.com оголосив, що витратить 1,5 мільярда юанів на розгортання нових послуг у Гонконзі, включаючи безкоштовну доставку від дверей до дверей для певних замовлень на суму понад 299 юанів.
Посилення конкуренції між двома компаніями в Гонконзі відбувається з огляду на розвиток ринку електронної комерції в Китаї, натомість спеціальний адміністративний район пропонує нові можливості для зростання.
«Близькість та зв’язок Гонконгу із материком у поєднанні з відносно низьким рівнем проникнення електронної комерції роблять його дуже привабливим ринком, що розвивається», — сказав Джейкоб Кук, генеральний директор WPIC Marketing + Technologies, консалтингової компанії з електронної комерції та технологій.
Мережа електронної комерції в Гонконзі є менш розвиненою, порівняно із багатьма іншими ринками, частково через зручність, яку пропонує компактна міська мережа звичайних роздрібних магазинів, а також через вищу заробітну плату працівників служби доставки та логістики.
У липні цього року онлайн-продажі становили лише 7,8 відсотка всіх роздрібних продажів у Гонконзі, повідомив у серпні Департамент перепису населення та статистики міста. Грошовий оборот роздрібних онлайн-продажів за перші сім місяців цього року навіть знизився на 0,1 відсотка порівняно з тим же періодом 2023 року, додається в звіті Департаменту.
Однак гонконгські покупці почали шукати вигідні цінові пропозиції за кордоном. Насправді останніми роками вони в таких великих кількостях стікалися до оптових магазинів в материковому Китаї, що компанія Sam’s Club, яка належить Walmart, планує запустити в місті онлайн-магазини та служби доставки.
«JD і Alibaba відзначають великий попит в Гонконзі на товари з хорошим співвідношенням ціни та якості, про що свідчать великі поїздки на північ у вихідні та святкові дні, а також популярність Sam’s Club», — сказала Челсі Там, старший аналітик Morningstar.
«Враховуючи, що розповсюдженість явища електронної комерції та конкуренція на цьому ринку в Китаї високі, вони бачать Гонконг як відносно легкий ринок для збільшення темпів зростання», — сказала вона, додавши, що деякі з найпопулярніших платформ роздрібної торгівлі в місті навіть не пропонують функцій, поширених на материкових платформах, як-от спілкування в чаті з продавцями.
Проте вища вартість робочої сили в Гонконзі стане проблемою для технологічних гігантів материкового Китаю, незважаючи на їхній великий досвід.
«Однією з найбільших проблем є висока ціна на землю, робочу силу та послуги із доставки кінцевому покупцю в Гонконзі, що завжди ускладнювало ефективне масштабування логістичної мережі», — сказав Кук.
Щоб вирішити цю проблему, JD і Alibaba інвестують значні кошти в розширення своєї інфраструктури, наприклад, додаючи більше пунктів самовивозу та оптимізуючи свої складські приміщення та послуги з доставки на кінцевому 2 кілометровому відрізці транспортного шляху, додав він.
В рамках візиту до Одеської області Посол Ма Шенкунь відвідав ринок «Сьомий кілометр» та провів зустріч із представниками місцевої китайської ділової спільноти.… читати далі…
Посол Ма Шенкунь здійснив візит до Одеської області. У ході візіту він провів окремі зустрічі з Головою Одеської обласної державної (військової) адміністрації О… читати далі…
14 листопада 2025 року помічник Міністра закордонних справ Лю Бінь зустрівся з послом України в Китаї Олександром Нечитайлом. Лю Бінь заявив, що Китай та Узбеки… читати далі…
1 листопада 2025 року в Посольстві України в Китайській Народній Республіці відбувся захід «My City in Ukraine 2.0», організований спільно з українською громадо… читати далі…
27 жовтня 2025 року у приміщенні Генерального консульства України в Гуанчжоу відбулася зустріч Генерального консула України Сергія Капузо з власниками ТОВ «Комп… читати далі…
21 жовтня 2025 року спільними зусиллями Генерального консульства України в Гуанчжоу та Асоціації сприяння економіці та інвестицій провінції Гуандун проведено бі… читати далі…
22 вересня 2025 року Посол Китаю в Україні Ма Шенкунь зустрівся з заступником Міністра фінансів України Юрієм Драганчуком. У зустрічі також взяли участь предста… читати далі…
Дипломати Генерального консульства України в Гуанчжоу взяли участь в урочистому заході з нагоди 76-ї річниці створення Китайської Народної Республіки, яка щоріч… читати далі…
30 вересня 2025 року Генеральний консул України в Гуанчжоу Сергій Капузо на запрошення Народного уряду провінції Гуандун взяв участь у церемонії відкриття та р… читати далі…
1 листопада 2025 року в Посольстві України в Китайській Народній Республіці відбувся захід «My City in Ukraine 2.0», організований спільно з українською громадо… читати далі…
27 жовтня 2025 року у приміщенні Генерального консульства України в Гуанчжоу відбулася зустріч Генерального консула України Сергія Капузо з власниками ТОВ «Комп… читати далі…
Дорога та високоточна техніка й електроніка вимагають особливої уваги на всіх етапах транспортування — як авіаційного, так і морського. Процесори читати далі...
Асоціація українсько-китайського співробітництва забезпечує повний цикл організації закупівель у Китаї — від оплати, пошуку та перевірки постач читати далі...
Асоціація українсько-китайського співробітництва продовжує системно підтримувати український бізнес у питаннях експортних операцій, з особливи читати далі...
Китай за товарною структурою зовнішньої торгівлі України за сiчень-липень 2025 року Експорт Iмпорт вартiсть, тис. дол. США у % до вiдп. перiоду попер. ро читати далі...
1 жовтня в Китайській Народній Республіці відзначається головне державне свято – День утворення КНР. Ця дата знаменує історичну подію – проголоше читати далі...
Напишіть відгук