Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Новини / Загальні новини

    ПАТ “ДПЗКУ” ПОСТАВИЛА НА ЗОВНІШНІ РИНКИ ПОНАД 2 МЛН. ТОНН ЗЕРНА

    2013-12-30

    За результатами  2013 року ПАТ “Державна продовольчо-зернова корпорація України” поставила на зовнішні ринки понад 2 млн. тонн зернових. Таким чином, корпорація успішно реалізувала свої зовнішньоторговельні плани на цей період, а також  виконала зобов’язання за торговими та кредитними угодами з КНР. Про це повідомив перший заступник голови правління ПАТ “ДПЗКУ” Роберт Бровді.

    Як відзначив Роберт Бровді понад 50% у структурі експорту держкорпорації склала продовольча і фуражна пшениця, майже 42% – кукурудза, решта – ячмінь та соя. Крім зерна, ПАТ “ДПЗКУ” реалізувала закордон понад 14,3 тис. тонн готової продукції у вигляді пшеничного борошна. Загалом, за його словами, географією зовнішньої торгівлі корпорації охоплено 19 країн Близького та Середнього Сходу, Східної та Південно-Східної Азії, Північної Африки, Європейського союзу.

    “Днями з нашого порту в Миколаєві відбуло судно до Бангладеш з останньою партією зерна за міжурядовою угодою. Таким чином, корпорація завершила цей рік успішним виконанням двох великих міжурядових контрактів з поставки української пшениці – 140 тис. тонн в Ефіопію та 200 тис. тонн до Республіки Бангладеш”, – заявив перший заступник голови правління ПАТ “ДПЗКУ”.  На його переконання,  за підсумками 2013 року до активу ПАТ “ДПЗКУ” слід віднести також залучення значних кредитних ресурсів у аграрний сектор України, виконання програм підтримки сільгоспвиробників шляхом форвардних закупівель, успішне виведення і просування на зовнішні ринки готової продукції вітчизняного виробництва, початок модернізації власних елеваторів та зернопереробних підприємств.

    “Рік що минає, став для корпорації надзвичайно напруженим, але результативним.  ДПЗКУ вдало інтегрувалась у висококонкурентний внутрішній ринок торгівлі зерном і успішно вийшли на традиційні для України зовнішні ринки збуту. Корпорація уже за перші місяці самостійної зовнішньоторговельної діяльності увійшла до числа топ-експортерів, а також першою з вітчизняних компаній відкрила для українського зерна найпотужніший у світі китайський ринок.  Загалом, на цей період ми ставили перед собою досить амбітні цілі, більшість з яких вдалося досягти,” – наголосив Роберт Бровді.

    Джерело: веб-сайт ПАТ “ДПЗКУ”

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *