Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Новини / Загальні новини

    КИТАЙ ПОЧИНАЄ ЕКСПОРТ ЛІТАКІВ L15 З УКРАЇНСЬКИМИ ДВИГУНАМИ

    2012-11-19

    Автор: Ольга Танасійчук

    Китайська сторона стверджує, що підписала перший зарубіжний контракт на поставку 12 навчально-тренувальних літаків L15 з українськими двигунами.

    Про це було оголошено на проведеній у Чжухаї IX Міжнародній авіакосмічній виставці “Airshow China-2012 “, передає кореспондент УКРІНФОРМу.

    “Китайська корпорація з імпорту й експорту авіатехнологій (China National Aero-Technology Import & Export Corporation – CATIC) і компанія Hongdu Aviation підписали перший контракт на поставку навчально-тренувальних літаків, у відповідності з яким 12 L15 на початку наступного року будуть доставлені неназваному іноземному покупцю”, – зазначається в офіційному виданні виставки ShowNews. Документ було підписано, згідно з повідомленням, 13 листопада.

    Українські фахівці, які беруть участь у створенні цього літака, дану інформацію поки що не коментують.

    Надзвуковий навчально-тренувальний літак “Леїн” L15 (“Ловецький сокіл”) призначений для базової підготовки пілотів винищувальної авіації. Це перший подібний літальний апарат, розроблений самостійно китайськими фахівцями, Китайської корпорації авіаційної промисловості Hongdu Aviation Industry Group.

    Він оснащений двигунами АИ-222К -25Ф (з форсажною й бесзорсажною камерою) українського виробництва, створеними запорізьким ВАТ “Мотор Січ” і КБ “Прогрес ім.Івченка”.

    Фахівці Китайського об’єднання авіаційної промисловості (Аviation Industries of China – AVIC) підкреслюють, що L15 “є першим продуктом за багато років, який дійсно повністю відповідає іншим літакам такого класу, що є на світовому ринку, і відрізняється конкурентоздатною ціною”. Особливо зазначається, що L15 може бути модифікований відповідно до бажання замовника.

    CATIC, яка відповідає за експортно-імпортні операції AVIC, організувала останнім часом кілька відвідувань перспективними іноземними клієнтами підприємства-виготівника, де їм було продемонстровано дану машину.

    L15 є конкурентом таким аналогами як російський Як-130, корейський T-50 Golden Eagle, італійський M-346 Master, Alenia Aermacchi SF-260F. Наявність форсажної камери дає змогу літаку показувати велику маневреність на низьких висотах і надзвуковий політ на великих висотах. Фазу навчання військових льотчиків можна провести не на бойових літаках, таких як МіГ-29 або Су-27, а на L-15.

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *