Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Оглядач / Інтерв'ю та коментарі

    Цзюньлян Чень: «Huawei» хоче всіляко сприяти і допомагати впроваджувати в Харкові новітні технології

    2018-07-03

    У Харкові обов’язково створять систему безпечного міста, а також побудують ситуаційний центр. І робота в цьому напрямі триває, зазначив перший віце-мер Ігор Терехов під час зустрічі з представниками компанії «HUAWEI».

    Ігор Терехов зазначив: «Вимоги, які ми будемо пред’являти будь-якому учаснику цього проекту, вони дуже прості. З одного боку, створити нам надійну систему, яка б функціонувала, а з іншого боку, будемо пред’являти вимоги, щоб ми могли завжди цю систему доопрацювати, тобто вона повинна працювати на перспективу, на розвиток».

    Представники компанії представили своє бачення в оснащенні ситуаційного центру, а також побудові принципу його роботи, засновані на досвіді організації таких центрів в інших державах.

    Цзюньлян Чень, заступник генерального директора «Huawei Ukraine» повідомив: «Ми зацікавилися вашим проектом. Оскільки Україна знаходиться в стадії трансформації інноваційних технологій, а Харків є одним з головних і стратегічно важливих міст України, «Huawei» хоче всіляко сприяти і допомагати впроваджувати в Харкові новітні технології».

    Ігор Терехов пояснив: «Була представлена ​​загальна концепція, яку розробила компанія «HUAWEI». Ми зараз проаналізуємо всі плюси і мінуси цієї концепції. Після чого ми домовилися, що в літній період відбудеться ще одна зустріч, де ми більш детально і більш конкретно по кожному пункту зупинимося, проаналізуємо всі можливості цієї компанії, зокрема й захист інформації, і створення єдиного номера реагування. Можливості підключення всіх комунальних служб і поліції, і МНС, і швидкої медичної допомоги. Створення такого ситуаційного центру зробить Харків, насамперед, безпечним. Крім того, це дасть можливість більш швидкого реагування на всі виклики».

    Нагадаємо, що Харківський ситуаційний центр розмістять біля аеропорту. Завдання центру – координація і розподіл викликів по дзвінках громадян.

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *