aucc.org.uasitemap
aucc.org.uasitemap
aucc.org.uasitemap
Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Оглядач / Інтерв'ю та коментарі

    “Інертність українських медових експортерів є проблемою номер один при продажах вітчизняного меду за кордон” – Андрій Ярмак

    2019-02-26

    Інертність українських медових експортерів є проблемою номер один при продажах вітчизняного меду за кордон. Таку думку висловив економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (FAO) Андрій Ярмак на своїй сторінці у соцмережі Facebook.
    Пояснюючи деталі свого твердження фахівець зазначив передусім відсутність міжнародних комунікацій та просування продукції, інвестицій у маркетинг та імідж українського меду. “Проблема №2 – ми живемо міфами, які не мають жодного значення для заробляння грошей на експорті меду. Якщо клієнт хоче рідкий мед, то не потрібно йому пояснювати, що кристалізований мед – це натурпродукт. Або, якщо хочеш це пояснити, підготуй бюджет в кілька десятків мільйонів доларів, та розкрути кристалізований мед”, - зазначив Ярмак, перераховуючи перепони на шляху налагодження сталого експорту українського меду. Він також навів приклад того, що в країнах Близького Сходу імпортери навіть не хочуть чути про український мед. Основні причини тому: поширена думка турків, що українці купують поганий китайский мед, і потім намагаються продати його дорого як свій, натуральний. Ще одна причина - український мед кристалізується, продати такий продукт у країнах Близького Сходу неможливо. Серед іншх причин: український мед має нетиповий смак для місцевого споживача, тому його продати неможливо, також він надто дорогий і має низьку якість. Андрій Ярмак відповідає по кожному з пунктів: турки говорять неправду, бо імпорт меду з Китаю в Україну відсутній. Його ніколи й не було. Турки самі постійно збільшують імпорт українського меду (в 2,5 раза за 5 років зросли закупки). Туреччина входить взагалі в 6 основних імпортерів меду з України – зрозуміло, що вони самі його міксують та продають на Близький Схід, і дуже бояться, щоб місцеві імпортери не вийшли напряму на постачальників. "У нас є виробники, які можуть постачати мед декристалізований та пастерізований. Тому це надумана проблема... Український мед є надзвичайно зручним для міксів, як говорять нам імпортери з ЄС", - зазначив експерт. Він також зауважив, що український мед є найдешевшим у світі, на рівні з медом з Індії, яка, до речі, - головний конкурент України на ринку Близького Сходу. І це є наслідком проблеми №1 - інертності українських медових експортерів. "Якість українського меду підтверджується географією експорту: лідери: Німеччина, Польща, США, Бельгія. Це найвибагливіші країни щодо якості меду, і вони купують 66% українського меду. А Близький Схід вже смакує наш мед через німецьких, турецьких та інших постачальників, не здогадуючись про це”, - акцентував Андрій Ярмак. Як повідомлялося, наймасштабніша торгова місія до арабського світу Fruit&Sweet Trade Ukraine для виробників солодкої групи та плодоовочевої продукції відбудеться 28 березня в Дубаї. Попередньо на учасників делегації очікує тренінг з експорту продукції до арабських країн, який проходитиме 6 березня в KMBS ( у Києво-Могилянській бізнес-школі) за підтримки Укранської продовольчої долини Ukrainian Food Valley.  

    "Укрінформ"

    Напишіть відгук

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *