Асоціація
Українсько-Китайського
співробітництва
  • Оглядач / Інтерв'ю та коментарі

    «АККО Інтернешнл» відзначає 25-річчя своєї діяльності

    2018-01-23

    Генеральний директор ТОВ «АККО Інтернешнл» Ігор МЕЛЬНИК:

    «Будь-яке ремесло можна удосконалювати безмежно, доки воно не перетвориться на справжнє мистецтво»

    Виставкова діяльність є одним із важливих напрямів економіки. Це можливість для демонстрацій досягнень, впровадження інновацій та розвитку міжнародного співробітництва.

    Відтак, промислові виставки сприяють підвищенню ділового іміджу України, залученню інвестицій та інтеграції у світову економіку.

    Не одну яскраву квітку в загальний вінок розвитку цієї галузі вплела компанія «АККО Інтернешнл», яка входить до трійки лідерів виставкового бізнесу України і нині відзначає перше 25-річчя своєї діяльності.

    Сьогодні це провідний оператор виставкового ринку України. Щороку компанія організує понад 10 міжнародних промислових виставок та конференцій в2в формату. Всі вони стали головними подіями у базових галузях вітчизняної економіки, а також здобули авторитет у іноземних партнерів. Найбільш відомі з них сертифіковані Всесвітньою асоціацію виставкової індустрії (UFI). Це виставки харчової промисловості й упаковки «Inprodmash» та «Upakovka», деревообробної галузі «Lisderevmash», автодорожнього будівництва «Автодорекспо», нафтогазового комплексу «Нафта та газ», товарів для дітей «Baby Expo» та «Children’s Fashion Fair». І сама компанія «АККО Інтернешнл» є членом цієї фахової організації, що свідчить про визнання якості та професіоналізму її роботи.

    – Ігоре Анатолійовичу, що являє собою сучасна виставка і наскільки вона важлива, цікава, перспективна для виробника та споживача?

    – Передусім, виставка – це презентація досягнень і перспектив тієї чи іншої галузі, один із дієвих маркетингових інструментів для активного просування товарів. До того ж, це чудова нагода ознайомитися з останніми технологічними розробками і поповнити свої знання. А головне – це спілкування віч-на віч, що надає унікальну можливість виявити потреби клієнта, зміцнити довіру та налагодити співробітництво.

    – Чи вплинуло отримання Україною безвізового режиму на вашу діяльність?

    – Відкритість та вільне пересування між країнами – це завжди великий плюс для всіх цивілізованих громадян і компаній, а надто для виставкової діяльності.

    Ще на зорі свого становлення ми мали активну міжнародну співпрацю. Організовували в Києві національні виставки Словаччини, Чехії, Угорщини, Югославії, Ірану, Ізраїлю, Польщі, Франції, Литви, Македонії… І робили це досить успішно. Далекого 2002 року наша компанія була удостоєна міжнародного призу нового тисячоліття «За комерційний престиж», що присуджує міжнародна організація «Клуб лідерів торгівлі» підприємствам із різних країн світу, котрі найбільш відзначились якістю своєї продукції чи сервісу.

    Пізніше ми перейшли до більш фахового формату – міжнародних галузевих виставок.

    2011 року «АККО Інтернешнл» стала членом Всесвітньої асоціації виставкової індустрії (UFI), 5 наших виставок сертифіковані за стандартами UFI.

    Ми не зупиняємося на досягнутому – щоб зберегти ці здобутки, необхідно змінюватися, навчатися і впроваджувати нові технології ведення бізнесу. «Безвіз» додав нових імпульсів для розвитку взаємовигідного партнерства й активізації бізнесу. Наші менеджери мають можливість відвідувати виставки в інших країнах – переймати досвід і популяризувати Україну. Така робота є надзвичайно ефективною. Ще три роки тому, наприклад у Китаї, доводилося розповідати, що таке Україна – про її розташування, національну ідентичність, економічну і політичну ситуацію. Зараз ми спостерігаємо зацікавленість у співпраці з українцями.

    Водночас ми бачимо, як візити на європейські виставки впливають на освіченість наших підприємців, змінюють їх ставлення до заходів. Навіть в облаштуванні стендів помітний європейський лаконічний стиль.

    – Останніми роками рівень основних показників діяльності організаторів виставкових заходів в Україні знизився. Як вам вдається утримувати весла та гребти вперед?

    – Незважаючи на загальний спад виставкового ринку, ми пройшли цей важкий період з мінімальними втратами. Головне, нам вдалося повністю зберегти штат наших співробітників – це основне надбання і цінність «АККО Інтернешнл». За 25 років багато працівників компанії пройшли шлях від студентів-початківців до фахівців, які, у свою чергу, виховують молодь.

    За останні два роки результати виставок надають оптимізму, потрохи зростає і кількість учасників, і площа експозиції. Це результат плідної праці нашої злагодженої команди, а також довіри та підтримки партнерів, за що ми їм безмежно вдячні.

    Стійкому і тривалому успіху ми великою мірою завдячуємо ще й нашому Виставковому центру «АККО Інтернешнл», що розташований майже у центрі столиці у мальовничому парку імені Пушкіна. Крім виставок «АККО Інтернешнл», наш павільйон надав старт не одному проекту.

    Багато з тих, хто прийшов колись до нас, перебуваючи на самому злеті, за цей час розрослися, зміцніли та широко розправили крила. З найвідоміших можна згадати Ukrainian Fashion Week і Київський телерадіоярмарок. Їм уже затісні наші камерні стіни, і ми щиро цьому радіємо.

    Замість них приходять нові стартапи. І ми пишаємося тим, що можемо продемонструвати їм свої прогресивні зміни і надати повний спектр сучасних послуг для проведення заходів будь-якого типу – фестивалів, конкурсів, конференцій, презентацій, спортивних змагань, з’їздів, корпоративних свят, шоу-програм тощо.

    Так, влітку цього року було модернізовано освітлення. Це дало можливість провести в нашому центрі міжнародні змагання з бальних танців «Kyiv Open Championship». Переглядаючи згодом яскраві світлини, ми, мов діти, тішилися результатом.

    Будь-яке ремесло можна удосконалювати безмежно довго, доки воно не перетвориться на справжнє мистецтво. Цьому нас вчать, до цього спонукають наші клієнти.

    -Якось в інтернеті ви розмістили унікальне фото 70-річної давнини з виставки в парку імені Пушкіна трофейної німецької техніки. Звідки у вас така символічна річ?

    – О, це справді неповторна і надзвичайно цінна для киян світлина… Ми знайшли її в архівах післявоєнного Києва і дуже нею дорожимо.

    Парк має давню історію – він був закладений 1899 року, в 100 річницю з дня народження О. С. Пушкіна. З тих часів він став осередком культури й одним із центрів розваг столиці.

    Ми розуміємо, що працюємо в історичному місці. Тому й опікуємося парком. Уже стало доброю традицією навесні та восени проводити толоку, в якій беруть участь усі наші співробітники. До того ж, коштом нашої компанії було облаштовано нові ліхтарі на центральній алеї парку, відремонтовано асфальтове покриття, оновлено зелені насадження тощо.

    – Окрім основних своїх заходів, «АККО Інтернешнл» бере активну участь у благодійних проектах, волонтерських ініціативах

    – Переконаний: ніхто із моїх колег ніколи не називатиме «проектами» наші щирі прагнення підтримати тих, хто цього потребує. Вся благодійність, яку ми чинимо, йде від душі… Насамперед маю на увазі допомогу хворим дітям, які потребують оперативного втручання, воїнам, які боронять нашу Україну. Скажімо, після цьогорічної виставки «LISDEREVMASH» придбали для трьох військових частин бензопили і спеціальні гумові чоботи, які конче необхідні хлопцям у польових умовах. А кошти від дитячих проектів були витрачені на допомогу дітям, для яких найзаповітнішою мрією є життя. Є у нас і підшефний сімейний дитячий будинок. Розповідаємо про це лише для того, щоб до благодійності долучалися інші небайдужі.

    – З якими думками святкуєте свій 25-річний ювілей?

    – У грудні 2017 року наша компанія «АККО Інтернешнл» святкувала своє 25-річчя – вік становлення.

    1516633488-3952 (1)

    Ми пишаємося пройденим шляхом. За цей час у нас загартувався працьовитий колектив однодумців, зросли їх фаховий рівень і впевненість, що підтверджують результати нашої діяльності. Ми здобули гарну репутацію й авторитет у бізнес-колі, про що свідчать наші надійні партнери та лояльні клієнти, які довіряють нам і по праву розділяють із нами наш успіх. Але все це матиме більше сенсу, коли в Україні запанує мир і злагода.

    На цьогорічні Різдвяні свята нашому колективу вдалося здійснити давнішню мрію – побувати у святих місцях в Ізраїлі. Це була незабутня мандрівка – за емоціями і враженнями. Сподіваємось, що наша колективна молитва за мир і злагоду в Україні буде почута.

    А ми будемо і надалі наполегливо працювати, щоб зробити свій внесок у розбудову економіки нашої країни та її процвітання.

    “Укрінформ”

    Напишіть відгук

    Your email address will not be published. Required fields are marked *